PET/CT Najsuvremenija nuklearno medicinska dijagnostička metoda današnjice
Dec 19, 2023
FacebookTwitterLinkedIn

PET/CT primarno se primjenjuje u dijagnostici zloćudnih bolesti, kliničkom praćenju bolesnika, procjeni proširenosti zloćudne bolesti, kao i učinaka liječenja.

Ovaj uređaj je važan jer se s pomoću njega jednostavno može pratiti tijek bolesti kod oboljelih od karcinoma, ali i otkriti eventualni povrat bolesti i njezine metastaze.

PET/CT snimanje je kombinacija dva tipa snimanja PET i CT koji omogućuju što detaljnije informacije o stanju pacijenta. CT snimanje vrši niz rendgenskih snimaka sa svih strana tijela i spaja ih u trodimenzionalni (3D) snimak. PET snimanje koristi blago radioaktivni lijek za prikazivanje područja tijela gdje su stanice aktivnije od norme. Ova kombinacija snimaka nudi preciznije informacije i određuje točnije dijagnoze, a najbitnije je to što omogućuje liječnicima otkrivanje bolesti prije nego što se može vidjeti na drugim tipovima snimanja. PET/CT snimanje se vrši na odjelu radiologije za ambulantne pacijente, što znači nakon snimanja pacijent napušta polikliniku. Radiološki tehničar vrši snimanje koje na prosjek traje između 30 i 60 minuta.

Zbog nedovoljne raspoloživosti PET/CT uređaja u BiH, (postoje samo 2 ne uključujući naš uređaj), stvaraju se liste čekanja za snimanja koja su od velike važnosti za onkološke pacijente. Poliklinika Vitalis ponosno raspolaže s najnovijim metodologijama i dijagnostikama liječenja, uključujući najnoviji i najbolji PET/CT uređaj u BiH a i šire, raspoloživ svim pacijentima bez liste čekanja. S ovim uređajem, bez kojeg je suvremena onkologija nezamisliva, Poliklinika Vitalis nastoji značajno smanjiti smrtnost stanovništva od zloćudnih bolesti te produljiti ljudske živote.

Za PET/CT pretragu potrebno je imati indikaciju (opravdanu potrebu za snimanje) koju postavlja liječnik specijalist određenih grana medicine, obično je to onkolog, ali može biti i internist, infektolog, neurolog, kirurg. Narudžbe za PET/CT pretragu u Poliklinici Vitalis, bez liste čekanja, možete odraditi na: [email protected], te na brojeve:

Slične novosti
PRETPLATI SE NA NAŠ NEWSLETTER
Kako biste dobili najnovije vijesti o zdravlju od naših stručnjaka!
newsletter
Vukovarska bb, Mostar 88000 Bosna i Hercegovina
Kontaktirajte nas
Budite slobodni i pišite nam na mail:
Copyright © 2023 PoliklinikaVitalis. All rights reserved.