IMUNOLOGIJA&

REUMATOLOGIJA

PREGLED IMUNOLOGA I REUMATOLOGA

Ambulanta za kliničku imunologiju i reumatologiju (imunološko-reumatološka ambulanta): dijagnoza i liječenje sistemskih autoimunih bolesti, artritisa, osteoporoze, bolne kralježnice, imunodeficijencija.

- upalni i ostali artritisi: reumatoidni artritis, psorijatični artritis, urični artritis (giht), ankilozantni spondilitis, reaktivni artritis, ostali spondiloartritisi, degenerativni osteoartritis (artroza), bolna kralježnica.
- sistemske autoimune bolesti: febrilna stanja nejasnog uzroka, sistemski  eritematozni lupus, sklerodermija, sindrom suhih sluznica-Sjogrenov sindrom,  polimialgija reumatika, polimiozitis i dermatomiozitis, vaskulitisi, ostale  kolagenoze-upalne bolesti vezivnog tkiva, imunodeficijencije.
- osteoporoza

PREPOZNAJTE ARTRITIS PRAVOVREMENO

Svatko tko primijeti oticanje jednog ili više zglobova, jutarnju ukočenost zglobova koja traje dulje od 15 minuta, bolove u zglobovima ili kralješnici koji se ne smiruju ni nakon odmora, već se pojačavaju noću (osobito u drugom dijelu noći, a ujutro su najgori), trebali bi se javiti svom obiteljskom liječniku koji će procijeniti je li doista riječ o vjerojatnoj upalnoj bolesti zglobova ili kralješnice te vas uputiti specijalistu.
Je li moguća remisija bez terapije? Moguća je uglavnom kod bolesnika s ranim artritisom gdje je bolest dugo vremena smirena. No prema svim dosadašnjim iskustvima, bolest se i kod tih pacijenata vrati unutar razdoblja od najviše dvije godine.

Možemo li ikako spriječiti nastanak koštano-zglobnih bolesti? Na genetiku, naravno, ne možemo utjecati ali se može puno učiniti nepušenjem, uravnoteženom prehranom i održavanjem tjelesne težine, redovitom fizičkom aktivnošću te, moguće, i korištenjem probiotika.

VODITELJ ODJELA IMUNOLOGIJE I REUMAATOLOGIJE
dr. sc. MISLAV RADIĆ, spec. interne medicine subspec. imunologije i reumatologije

Dr. Radić je liječnik sa bogatim iskustvom na polju reumatologije i imunologije. Svoju karijeru je započeo u KBC Split, a sada kao jedan od vodećih stručnjaka intezivno djeluje i na Medicinskom fakultetu u Splitu.

MRI ŠAKA kao jedna od najboljih dijagnostičkih metoda u reumatologiji

Kada zglobovi zaškripe i ukoče se, jedina želja nam je da se vratimo na staro, ali kod osteoartritisa i reumatoidnog artritisa, dva najčešća oblika artritisa, povratka na staro nema. Ipak, ranim prepoznavanjem i početkom liječenja, te bolesti mogu da se zaustave i uspješno kontroliraju.

Upravo je magnetna rezonanca šaka jedan od najboljih dijagnostičkih pokazatelja stanja Vaših zglobova. Bez izlaganja bespotrebnom zračenju, bez postupaka štetnih za Vaše zdravlje, magnetnom rezonancom možete otkriti uzrok Vaših bolova.