DERMATOLOGIJA

KADA JE POTREBAN PREGLED DERMATOLOGA?

Gotovo svaku osobu je tijekom života mučila neka vrsta kožne bolesti.

To mogu biti problematike poput rozacee ili kuperozekapilarahiperpigmentacijskih mrlja, gljivične infekcije, različiti osipi, alergije na koži itd.

Često se te promjene ignoriraju, pa se razviju kronična oboljenja koja se vrlo teško liječe. Zato postoji dermatologija kao grana medicine, odnosno, dermatolozi koji vas mogu uputiti u najbolje terapije, tretmane ili liječenja vaše problematike.

Promjene na koži, noktima ili kosi ne trebate ignorirati, već ih shvatiti ozbiljno, jer upravo je koža prvi organ koji će pokazati zdravstvene probleme, koji mogu imati opasne posljedice po Vaše zdravlje

ŠTO JE DERMATOLOGIJA?

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem kože i njenih dodataka (mirisne žlijezde, žlijezde znojnice, žlijezde lojnice, mliječne žlijezde, dlake i nokti) te vidljivih sluznica.

Koža je najveći i najvidljiviji organ našeg tijela te ima cijeli niz značajnih funkcija, od kojih ističemo njenu zaštitnu ulogu od okolišnih utjecaja, ozljeda i infekcija.

Promjene na licu ili tijelu koje se mogu pojaviti, a koje dermatologija može uspješno izliječiti su:

• bradavice i druge izrasline na koži

• gljivične infekcije

• dermatitis (kontaktni, atopijski, seborejički)

• akne, rozacea

• psorijazabolest vezivnog tkiva

• poremećaj pigmentacije;

• različiti tumori kože;

• druge promjene na koži.

VODITELJ DERMATOLOŠKOG ODJELA:
dr. DUBRAVKA VUKOVIĆ, spec. dermatovenerologije

Dr. Vuković je radi u našoj Poliklinici redovite preventivne preglede madeža i dijagnostiku kožnih promjena kao i male operativne zahvate uklanjanja ili biopsije kožnih promjena u lokalnoj anesteziji. Doktorica Vuković je također specijalist za spolno prenosive bolesti pa ako imate pitanja ili smetnje s te strane ona vam zasigurno može pomoći.

ŠTO UKLJUČUJE PREGLED DERMATOLOGA

Dermatološki pregled uključuje klinički pregled kože i vidljivih sluznica, uz odgovarajuću dijagnostiku. Prema potrebi se, u slučaju sumnje na infekciju, uzima obrisak za mikološku ili bakteriološku obradu. U slučaju potrebe za histopatološkom potvrdom ili isključenjem određene dijagnoze, uzima se bioptički uzorak ili se indiciraju drugi dijagnostički postupci i laboratorijske pretrage.

U slučaju bolesti noktiju često se odlučujemo za mikološku obradu kako bi potvrdili ili isključili gljivice kao etiološki čimbenik promjena.

Dermatologija obuhvaća i pregled kose, točnije, tjemena i vlasišta. Pregled vlasišta, uz klinički pregled, može uključiti i trihogram. Nakon postavljanja dijagnoze odlučujemo se za odgovarajuće liječenje prema smjernicama koje daje suvremena dermatologija.

UKLANJANJE MADEŽA, BRADAVICA I OSTALIH PROMJENA

U suradnji sa našom kirurškom ambulantom vršimo uklanjanje promjena standardnim kirurškim putem, dušikom, ali i metodom koja sve više uzima maha - radiofrekventom metodom.

Uklonite svoje madeže na brz, jednostavan i bezbolan način. Bez šivanja ili ožiljaka na Vašem tijelu.